DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Матеріали конференцій, семінарів, читань >
2015 >

Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ : [31]

Домівка зібрання

 
 
або переглянути 
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги»

8 - 10 жовтня 2015 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги». Організаторами конференції виступили кафедра промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, кафедра менеджменту Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут», Академія технічно-гуманітарна (Польща), Вища школа Гуманітас (Польща).

Конференція проходила у туристичному комплексі «Буковель» на базі відпочинку «Синя гора» (с. Поляниця Івано-Франківської області).

Робота Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» проходила у вигляді круглого столу з поетапним обговоренням тематичних напрямів конференції:

  • Сучасна парадигма маркетингу нові інструменти і технології;
  • Управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки;
  • Маркетингові аспекти управління сферою освіти;
  • Маркетингові технології підприємств сфери туристичних послуг.

У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали низку методологічних і теоретичних аспектів маркетингу та проблем управління попитом на товари і послуги, зокрема такі: «Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства» (д.е.н., професор Шульгіна Л.М., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу» (д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту організацій та зовнішньо-економічної діяльності Кузнецова І.О., Одеський національний економічний університет); «Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей» (к.е.н., доцент Артеменко Л.П., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» (к.е.н, ст. викл. Мисько Г.А., Одеський національний економічний університет).

Перший день роботи конференції завершився екскурсією туристичним комплексом «Буковель», де учасники конференції познайомились із неповторною красою Карпат.

Другий день конференції був направлений на продовження роботи круглого столу, зокрема, було розглянуто наступні теми: «Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя» (к.е.н., доцент кафедри економічної кібернетики ТНТУ Дмитрів Д.В.), «Рекрутинг студентів — основне завдання вищих навчальних закладів» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу Семенюк С.Б..), «Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу ТНТУ Борисова Т.М.).

За результатами роботи Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» видано збірник тез доповідей, а також планується видання колективної монографії.

Новина про конференцію на сайті університету.

Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.

Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“

Зміст


1
3
5
6
9
14
19
23
28
33
36
41
44
47
50
55
60
63
66
71
74
79
84
87
92
95
98
102
106
112

Content


1
3
5
6
9
14
19
23
28
33
36
41
44
47
50
55
60
63
66
71
74
79
84
87
92
95
98
102
106
112

Нові матеріали (усі)

Видавничі сторінки

Детермінанти функціонування і розвитку ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту

Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства

Сенсорний маркетинг на службі маркетолога

Особливості використання логістичного інструментарію в організації планування та управління підприємством в постконфліктних умовах

Функціонально-вартісний аналіз у підвищенні конкурентоспроможності продукції

Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставок

Чинники маркетингу консалтингових послуг

Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послуги

Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів

Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємств

Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільства

Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства

Значення маркетингових комунікацій для підприємства

Територіальний маркетинг

Управління маркетинговою діяльністю підприємства

Формування стійкої конкурентної позиції підприємства

Оцінювання фінансової безпеки бізнес-агента

Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу

Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів

Оцінювання результативності бізнес-процесів

Інноваційні маркетингові технології суб’єктів туристичної діяльності

Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя

Івестиційна привабливість України

Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарів

Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області

Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей

Передмова

Зміст

Редакційні сторінки

Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“

 

Стрічки RSS

RSS Feed RSS Feed

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus