DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Факультет економіки та менеджменту (ФЕМ) >
Кафедра промислового маркетингу (МК) >
Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596

Назва: Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Бібліографічний опис: О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Конференція/захід: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Дата публікації: 2013
Країна (код): UA
Район розташування: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Кількість сторінок: 22-25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus