DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Факультет економіки та менеджменту (ФЕМ) >
Кафедра промислового маркетингу (МК) >
Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588

Назва: Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Бібліографічний опис: Серединська В.М., Загородна О.М., Федорович Р.В. Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.
Конференція/захід: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.
Дата публікації: 2001
Країна (код): UA
Кількість сторінок: 201-216.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Наукові записки 2001 вип 9.docx10,73 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus