DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Роботи студентів >
Магістр >
8.18010015 — консолідована інформація >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19541

Назва: РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ЛІНІЙНОЇ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ
Автори: ДЖУМАК, ГАЛИНА ІВАНІВНА
Бібліографічний опис: Джумак Г.І. Розробка методики оцінки ефективності рекламної кампанії з використанням лінійної економіко-математичної моделі : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.18010015 — консолідована інформація“/ Г.І. Джумак, Н.Е. Кунанець ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 7 с.
Дата публікації: 23-лют-2017
Видавець: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Район розташування: Тернопіль
Науковий керівник: Кунанець, Наталія Едуардівна
Ключові слова: 8.18010015
консолідована інформація
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – процес планування рекламної кампанії. Предмет дослідження – ефективність планування рекламної кампанії культурно-масового заходу за умов рішення задачі в два етапи. Мета дослідження – розробка моделі, що максимально охоплюватиме всію специфіку предметної області та допоможе отримати максимальний прибуток від запланованої рекламної кампанії . Розроблені дві моделі, створена програмна реалізація для проведення експериментів на ПК з використанням різних вхідних даних за допомогою мови програмування C#. В результаті виконання роботи була сформульована пропозиція для моделювання процесу планування рекламної кампанії в два етапи: розподілення грошових засобів за видами реклами та обчислення коефіцієнтів прибутковості заходів. Проведені експерименти та зроблені висновки відносно ефективності планування. The object of study - the process of planning the campaign. Subject of research - the effectiveness of advertising planning cultural events in conditions of solving the problem in two steps. The aim - to develop models that cover most vsiyu the specific subject area and help to get the maximum profit from the planned advertising campaign. Developed two models created software implementation for experiments on a PC using different input data using the programming language C #. As a result of the work has been formulated to offer the simulation process planning campaign in two phases: the distribution of funds by type of advertising and calculating the rate of return measures. The experiments and draw conclusions about the effectiveness of planning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19541
Розташовується у зібраннях:8.18010015 — консолідована інформація

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Автореферат_Джумак.doc76 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus