DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Факультет по роботі з іноземними студентами (ФРІ) >
Кафедра української та іноземних мов (УІ) >
Наукові публікації працівників кафедри української та іноземних мов >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17827

Назва: Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english
Автори: Плавуцька, Ірина Ростиславівна
Plavutska, Iryna
Бібліографічний опис: Plavutska I. R. Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english / I. R. Plavutska // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 308-309. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Plavutska I. R. (2016) Grammar translation and communicative language teaching methods in learning english. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 308-309 [in English].
Дата публікації: 18-тра-2016
Видавець: ТНТУ
УДК: 378+42
Ключові слова: Translation Method
tedious way
Короткий огляд (реферат): This article describes the Trans-Cultural Comparative Literature Method, an innovative way to use literature to teach advanced English as Foreign Language (EFL) students. While the method employs activities associated with Communicative Language Teaching (CLT), it also borrows from techniques associated with the Grammar Translation Method (GT) by focusing on grammar, vocabulary, and limited translation exercises during cultural comparisons of literary texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17827
Власник авторського права: Плавуцька Ірина Ростиславівна, 2016
Перелік літератури: 1. Larsen-Freeman, D.2000. Techniques and principles in language teaching. 2nd ed., Oxford: Oxford University Press.
2. Morrow, K. 1981. Principals of communicative methodology. Communication in the classroom: Applications and methods for a communicative approach, ed. K. Johnson and K. Morrow, 59-66. London: Longman.
3. Nunan, D. 1991. Communicative tasks and language curriculum. TESOL Quarterly 25 (2): 279-295.
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри української та іноземних мов

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zbirnyk_2016_2_red.pdf9,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus