DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Галицький економічний вісник >
2015 >
Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13096

Назва: Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
Інші назви: The necessity to develop a marketing strategy for enterprises
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Semenjuk, Svitlana
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Світлана Богданівна Семенюк // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 204-212. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).
Bibliographic description: Semenjuk S. (2015) Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv [The necessity to develop a marketing strategy for enterprises]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 204-212 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 2
Том: 49
Дата публікації: 25-лис-2015
Дата подання: 9-лис-2015
Видавець: ТНТУ
TNTU
Район розташування: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
УДК: 338.4
504(477.8)
Ключові слова: маркетинг
стратегія
маркетингова стратегія
оптимальна стратегія маркетингу
планування
marketing
marketing strategy
the optimal marketing strategy
planning
Діапазон сторінок: 204-212
Початкова сторінка: 204
Кінцева сторінка: 212
Короткий огляд (реферат): Розглянуто історію виникнення та розкрито сутність стратегії, дано характеристику основних маркетингових стратегій, проведено їх класифікацію. Запропоновано алгоритм вибору оптимальної стратегії в маркетингу, який включає оцінювання поточної стратегії фірми, аналіз портфеля бізнесу та виявлення альтернативних маркетингових стратегій, вибір оптимальної стратегії маркетингу, а також здійснення оцінювання вибраної стратегії.
The author characterizes the essence of marketing strategy, which is to identify products and markets as well as gaining a sustainable competitive advantage by means of coordinated company’s actions. It is investigated that a crucial element in the development and implementation of the strategy is targeted focus on using the resources of an enterprise. Finally, the strategy leads to the creation of a system of competitive advantages. Analyzing a matter of choice and using different strategies by firms a great variety of marketing strategies is found. Despite the fact that the basic purpose of the operation of all manufacturers market is the same – profit, it is revealed that there is no unified marketing strategies to achieve that would be acceptable to all firms. It is proposed to classify marketing strategies as follows: strategies for products and markets and strategies for the elements of the marketing mix. Within the main types of strategies for products and markets it is offered to develop more specific strategies that vary by behavior on the market, prospects for growth, competitive market forces, etc. The author notes that success of an enterprise on the market largely depends on the choice of the optimal marketing strategy. This will help reduce uncertainty and risk in marketing activities and ensure concentration of resources on selected priority directions. Thus, the choice of a strategy denotes the means the company uses to achieve its tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13096
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Перелік літератури: 1. Ансофф, И. Стратегическое управление [Текст] / И. Ансофф. – Пер с англ. – М.: Прогресс, 1989. – 519 с.
2. Багиев, Г.Л. Маркетинг [Текст] / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; под общ. ред. Г.Л. Багиева. – Спб: Питер, 2001. – 701 с.
3. Гаркавенко, С.С. Маркетинг: підручник [Текст] / С.С. Гаркавенко. – Київ.: Лібра, 2002. – 712 с.
4. Лаврова, Ю.В. Маркетинг. Класичні положення і особливості застосування на транспорті: конспект лекцій [Текст] / Ю.В. Лаврова. – Харків: Изд-во ХНАДУ, 2012. – 227 с.
5. Макдональд, М. Почему ваш маркетинговый план не работает? [Текст] / М. Макдональд; пер с англ. Е. Аверкиевой. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003. – 192 с.
6. Макдональд, М. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] / М. Макдональд. – С.Пб., 2000. – 267 с.
7. Мескон, М. Основы менеджмента [Текст] / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 701 с.
8. Панкрухин, А.П. Маркетинг: учебник [Текст] / А.П. Панкрухин. – М.: ИКФ Омега-Л, 2002. – 656 с.
9. Томпсон, А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии [Текст] / А.А. Томпсон, Дж. Стрикленкд. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
10. Хершге, Х. Маркетинг: основы профессионального успеха: учебник для вузов; пер. с нем. [Текст] / Х. Хершген. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 334 с.
11. Шершньова, З.Є. Стратегічне управління [Текст] / З.Є Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 589 с.
References: 1. Ansoff, I. Stratehicheskoe upravlenie [Text], I. Ansoff, Per s anhl, M., Prohress, 1989, 519 p.
2. Bahiev, H.L. Marketinh [Text], H.L. Bahiev, V.M. Tarasevich, Kh. Ann; by gen. ed. H.L. Bahieva, Spb: Piter, 2001, 701 p.
3. Harkavenko, S.S. Marketynh: pidruchnyk [Text], S.S. Harkavenko, Kyiv., Libra, 2002, 712 p.
4. Lavrova, Yu.V. Marketynh. Klasychni polozhennia i osoblyvosti zastosuvannia na transporti: konspekt lektsii [Text], Yu.V. Lavrova, Kharkiv: Yzd-vo KhNADU, 2012, 227 p.
5. Makdonald, M. Pochemu vash marketinhovyi plan ne rabotaet? [Text], M. Makdonald; per s anhl. E. Averkievoi, M., FAIR-PRESS, 2003, 192 p.
6. Makdonald, M. Stratehicheskoe planirovanie marketinha [Text], M. Makdonald, S.Pb., 2000, 267 p.
7. Meskon, M. Osnovy menedzhmenta [Text], M. Meskon, M. Albert, F. Khedouri, transl. from English – M., Delo, 1992, 701 p.
8. Pankrukhin, A.P. Marketinh: uchebnik [Text], A.P. Pankrukhin, M., IKF Omeha-L, 2002, 656 p.
9. Tompson, A.A. Stratehicheskii menedzhment. Iskusstvo razrabotki i realizatsii stratehii [Text], A.A. Tompson, Dzh. Striklenkd, M., Banki i birzhi, IuNITI, 1998, 576 p.
10. Khershhe, Kh. Marketinh: osnovy professionalnoho uspekha: uchebnik dlia vuzov; per. s nem. [Text], Kh. Khershhen, M., INFRA-M, 2000, 334 p.
11. Shershnova, Z.Ye. Stratehichne upravlinnia [Text], Z.Ye Shershnova, S.V. Oborska, K., KNEU, 1999, 589 p.
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
GEB_2015v49n2_Semenjuk_S-The_necessity_to_develop_204-212__COVER.jpg167 kBJPEGЕскіз
Переглянути/Відкрити
GEB_2015v49n2_Semenjuk_S-The_necessity_to_develop_204-212.djvu133,6 kBDjVuПереглянути/Відкрити
GEB_2015v49n2_Semenjuk_S-The_necessity_to_develop_204-212.pdf2,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus