DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >

Перегляд зібрання за групою - Автори "Серединська, Віра Миколаївна"

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є І Ї Ж З К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 17 із 17
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
Conf_2016_Seredynska_V-Analytical_basis_of_comparative_95-96__COVER.jpg.jpgArticle25-бер-2016 Аналітичне обгрунтування порівняльного оцінювання науково-інноваційних проектівСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Article2001 Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002Федорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна
GEB_2014v47n4_Iryna_Seredynska-The_use_of_key_performance_103-116__COVER.png.jpgAricle18-лис-2014 Використання ключових показників ефективності у стратегічному управлінніСерединська, Ірина Володимирівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Iryna; Seredynska, Vira; Fedorovych, Roman
cover.jpg.jpgBook2010 Економічний аналізСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna
Conf_2015_Seredinska_V_M-Konkurentospromozhnist_79-83__COVER.jpg.jpgArticle8-жов-2015 Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послугиСерединська, Віра Миколаївна
Marketyngovyj_instrumentarij_formuvannja_popytu_na_tovary_ta_poslugy_na_rynkah_Ukrajiny_2014__COVER.png.jpgBook15-кві-2013 Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
cover.jpg.jpgBook2013 Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Book19-бер-2013 Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Загородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана; Меленчук, Юлія Ромінівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина
Book2012 Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
GEB_2009_No1-S_Sachenko_V_Seredynska-The_particularities_of_marketing_costs_91__COVER.png.jpgArticle2009 Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахСаченко, Світлана Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна
Conf_2016_Seredynska_V-Evaluating_of_competitiveness_77-78__COVER.jpg.jpgArticle26-кві-2016 Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Zbirnyk_tez_Mukachevo__COVER.png.jpgOther22-бер-2017 Продукція та її функції як об'єкт функціонально-вартісного аналізуФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
monograph_2015__COVER.png.jpgBook9-бер-2016 Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
MONOGRAF_2017__COVER.png.jpgBookбер-2017 Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталя Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна
ConfATMT_2016vII_Seredynska_V_M-Forming_reference_365-366__COVER.jpg.jpgArticle17-лис-2016 Формування еталонної динаміки показників в системі управлінняСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, V. M.
Conf_2015_Fedorovych_R-The_necessity_of_marketing_17-18__COVER.png.jpgArticle27-бер-2015 The necessity of marketing at different stages of innovation processФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Fedorovych, Roman; Seredynska, Vira
Article2017 TOOLS FOR STRATEGIC MANAGEMENT OF ENTERPRISE BASED ON THE VALUE GROWTH «Evropský časopis ekonomiky a managementu» Том 3 вип. 2Федорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна
Відображення результатів від 1 до 17 із 17

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus